Cu nasul pe sus

Asa...

Stii ce fac infumuratii? Intra pe blogul cuiva si vad un link catre un alt blog, dar nu dau click pe el - sa nu cumva sa fie asta referer pt celelat - ci il cauta pe Google nene, sau baga adresa blogului in browser, dar nu da click.
- revenind, scarbit de infumurati d'astia cu nasul pe sus, blogul meu va avea o alta nota si-i voi schimba numele in scurt timp. Totusi, nu-mi voi incepe inca ideea acestuia, fiin inca in asteptarea a ceva...
- probabil ca o sa mai apara pe aici discutii despre neclickuitori, chiar daca mi-a fost dezactivat contul AdSense, caci una peste altu, intentia mea nu era sa se dea clickuri pe reclamele MELE, ci sa nu mai fie speriati copiii de ele.
- Cu nasul pe sus... hmm... unii bloggeri chiar s-au ajuns. Din urma.

Publicat deBlog-Hater la 12/11/2007 10:01:00 a.m.  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu